woensdag 3 juli 2013

Kennismaken met je loopbaanbegeleider

Dit schooljaar (2013 - 2014) ben ik de loopbaanbegeleider van de derdejaars studenten Junior Account Manager. Ik ben nieuwsgierig naar jullie ontwikkeling en welke keuze jullie dit jaar gaan maken.

Aan het einde van dit schooljaar staan er echte Junior Accountmanagers die al de eerste successen in de sales achter de rug hebben. Ik ben er trots op hier een bijdrage aan te mogen leveren.







Dit wordt het zevende schooljaar en ik kom oorspronkelijk uit het bedrijfsleven. Ik heb 15 jaar gewerkt in het bedrijfsleven als Accountmanager en Vestigingsmanager. Bij het grootste uitzendbureau te wereld: Adecco.
Adecco.nl.

Deze overstap is een goede keuze voor mij geweest en ik vind het erg leuk mijn ervaringen met jullie te delen.

Privé informatie. Ik heb een zoon van 13 jaar en ben getrouwd. Ik werk 4 dagen per week en op vrijdag ben ik vrij. Ik hou het genieten van de mooie dingen in het leven. Uiteten en lekker koken voor vrienden en familie staat op nummer 1 daarnaast hou ik me bezig met:
 
- golf (net begonnen met lessen)
- fitness, beetje yoga
- lezen van thrillers en tijdschriften
- lekker tv kijken
- skiën

Ik hoop dat we dit schooljaar interessante gesprekken voeren samen, individueel en in de klas.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten